20100711

yang hidup akan mati

gambar terakhir dgn onyang tersayang

dah takdir..pagi tadi akak msg bg taw..al-fatihah buat onyang tersayang..onyang dah meninggal dunia pagi td jam 6 pg.semoga rohnya di cucuri rahmat.bnyak2kn berdoa...bgn2 je tdi agak terkejut dgn ape yg aku bce..mula aku x nangis...terpikai mcm mne nk pergi..harap2 ade org amik aku kt sni...
akak col xdew sape nk amik..try naik bas..aku dh ade dlm klas da..minx izin lect kuar nk balik..aku pon call la pkck van..then g tanah merah..semua kaunter aku g..tapi semua tiket nk g ipoh xdew..penuh n so watever..dh pukul 9.40 dh..mcm mne ni..
tepon akak aku..mama yg jawab..dh tu ckp yg sedh2 plak..mama kate yg dh pergi biar kan pergi.wani doa bnyk2.xdpt dtg pon xpew..menangis kt stesyen bas tu...tahan jela...tu la degil xnk tukar poli dh jauh cm ni ade emergncy kan dah susah.padan muke kaw ainnur..so aku call pkck van..xjd pegi..nk wat cm ne..kne la terima kenyataan...
sedih nye..xdpt jumpe lagi..xdpt rase onyang masak...tapi x dpt lgi n its forever..sabar la..
doa bnyak2..akak aku bnyk kali tepon tnye ok ke x..sbb aku yg paling rapat...tapi aku jgk yg xpergi tgk...aku hnye mampu berdoa...semoga roh onyang aku d cucuri rahmat....

No comments:

Post a Comment