20100713

story22

hari ni ade taklimat L.I sgt ramai yg kne g kt dewan tu..huhuuhu..yela sem depan nk li da..hheheehhe.xsgke cepat mase berlalu..dah la li start 29.11.2010..awal nye..tapi ktrg ade citu 2 bulan lepas li untuk short semm..huhu..tukar da koon poli nii nye sistem..mybe..lame la gak..ley cari kje lain dulu kan..bagus2...
then g klas bi..after clas bi..g kuar kt jitra makan2 my classmate akmal belanje..sedap kowt..yela makn free.g ngan sarni n afi serta adik tidak dilupakan..huhuh..mase ngah tggu makan nk sampai tu ade ;a pakcik pakcik tu ngn anak die sorg..pastu kan parents die order nasi goreng ayam taw..pastu aku ngn afi tgk la..xkn ank die xmakan kowt..sedap kowt ade ayam..anak die minum air je..anak die mybe baye adik aku 8 thn cm tu la..yg sedih nye kan..pas mak ayah budak tu makn kn.budak tu plak makan..sedih gler la..makn sisa je..xtaw a klu die xnk makn ke ape..tapi mak ayah die dh kenyag anak die makn sisa je...aku ngn afi sgt touching...afi asik ckp mybe budak tu kenyg ke,die buat hal ke mak yah die mara..padahal sedih kowt tgk cm tu..pastu aku cakap la..klua ank die bwt hal sekali pun..die mesti bg anak die makn..ni x..mak ayah kenyag dulu bru anak die..sian nye la kan...
dh tu balik poli..ade lak meeting BSMM..adoai penat kowt..then aku dapat taw something yg sgt terkejut..membr sebaya aku bertunag...wow..mcm tu je..xbgtaw pun..sgt jeles actually.hahahpape pon congrats..hope kekal..then ayah mmberr aku kate lepas abis poli bwt kenduri..awal nye kawin..tapi zaman sekrg ni..dah x kesah la kowt..pape pon semoga bahagia..

No comments:

Post a Comment