20121112

kisah banding yang tak ada tolak tandingnya - part 1

apakah motif tajuk di atas. tah betul tah tidak ejaan tu.bantai jela. we olls ada join mega reunion for kelab mantan. which is yang terlibat ialah di kalangan JPP Polimas dan anuone yang pernah berkerjasama menjaya kan apa2 program di polimas tu. so secara tidak langsung sy pon TERLIBAT sama. Dengan erti kata lain nya saya datang untuk menemani ex-YDP yang ke berapa pon xtahu la. yes dia adalah en. kasih sayang ku.

plan untuk reunion ni memang agak lama la.sebab nak kumpul kan batch yang lama-lama bukan senang.tambah lagi dah kerja sambung study. dan macam-macam lagi la. kitorang pon.adoaii. serba salah nak join ke xnk ni. nk ke xnk ni. masing-masing tnya.masing-masing jawab. at last geleng kepala.apapontakboleh.

Dalam pada xnak tu.duit bank in jugak kat bendari masing2 ikut batch.but for me special sikit.bayar sekali jela.xyah nak asing-asing leceh.sehati sejiwa gitu.ok jangan muntah lagi.banyak lagi nak cerita ni.package lengkap 3 hari 2 malam di tasik banding. ok dah pernah pergi la tasik ni.pernah buat kem dulu kat sana.so senang la.dah taw tempat tu macam mana.secara ta langsung boleh la share info dengan en.kasing sayang sy.

pom pang pom pang. tinggal dalam sebulan la before nak pergi tu. everymonth kira bajet.takut terguna duit ke hape ke.nak prepare barang lagi. and as usual saya yang akan siap kan semuanya. ok bukan apa. kalau nak soh buat sendiri.nanti semua nak di tanya.so better kita yang buat.senang.xyah serabut kepala bagai.macam pergi camp.baju nak bawak bape.barang mandi.makanan yang perlu.kasut.seluar. semuanya siap dengan list bagai..perancangan perlu teliti biar lebih jangan nanti mencari-cari.tu xda ni xda.memang hangin je nanti.

seminggu lagi nak pergi baru nk cari barang mandi. nasib baik la semua yang nak dh jumpa.kena sediakan untuk dua orang.nampak x dah practice awal-awal. hehhe.nanti senag x yah nak mengelabah sebab taw dah peel nye macam mana.planning malam khamis nak bertolak ke perak konvoi 2 kereta. kereta en. kasih sayang termasuk sy.kak mim dan kak soleha. n kete abg spoket nuim azim dan abg wan su.

pape je la asalkan selamat sampai. tapi tetiba plak kak soleha x dapat nak pergi menghadir kan diri atas sebab2 yang x dapat di elakkan.xpela next time ok.tapi aishhh banyk benor tapi nye. i got a fon col rite after balik dri ofiz. sape ae col ni..owh en. kasih sayang col.ok bla bla bla.dgn nda yang takut2 die berkta.

D : ermmmm. kalau ada sorang nak tumpang kita malam ni boleh.

A: ermmmmm.. sape ? (dalam hati ni mcm nk taw dah sape)

D: ermmmm. ermmm.. ermmmm. kalau sy ckp jangan marah..

A: cakap jela..nada seakan berubah menjadi singa betina.

D: tettttt die nak tumpang kita malam ni.tp kena amik kat airport. then bla bla bla bla.bercakp tnpa henti.

A: ok..ikut la..cehh padahal.hati ni dah ombak rindu ke hape tah. ( nama tu tetiba di sebut) im shock

D: tengok tu. jangan la marah..

macam tu la lebih kurang kan. ayat2 cinta die. ok bukan x suke.im fine je.cerita lama. xdew yang nak di ceritakan lagi. buat biasa jela.mcam x dew pape yang berlaku.niat dalam hati dah anggap mcm kawan je.no problem la.setakat nak tumpang kete je pon.so set la amik tu amik ni then jalan da...

pukul 11 gerak untuk amik kak mim. then terus pergi airport makan masa sejam la jgk. dalam kul 12 lebih smpai untuk jemput tuan puteriiiiii puihh dri sarawak. owhh sungguh kaw bermuka2 aino. kisah plak kan..
pastu singgah gi situ la sane la..pukul 2 lebih berkumpul kat rawang then baru la bertolak ke destinasi yang di tuju.dalam kereta. macam biasa je,orang depan borak sesama depan.yang belakang borak depa2 kdg2 borak depan blakang. kdg2 belakng diam tanda tido yang depan bersengkang mata kalau tido sape nk drive kan.


pic ni kabur. so ley la cover ke mok mok kan..hehehhee.




nuim and him




guys from another car.




again and again.

ok part 1 setakat ni jela ok.. bersambung untuk part seterusnya

No comments:

Post a Comment