20111002

kita berbeza



See the picture..nmpk x beza.nmpak kan.so kita semua ni berbeza..betul x..tapi apa yang penting hati kena la baik kan..jdi la diri sendiri.dan itu lebih baik dari kita bermuka-muka, berpura2 kura-kura jd orang lain..kadang2 kita tgk pon meluat..betul x..

Biar kita x cantik asalkan hati wangi baik ok..ni dah la x cantik hati busuk plak tu.contoh je tu..x da niat pon nk mengata sape2..walaupun ada rasa geram jugak la kan kdg2. Tapi nk buat macam mana semua tu terpulang pada individu tu sendiri.

Saya x kata saya ni baik.tp ada jgk la kan.kehkehkeh..puji diri sendiri tu..kdang2 rasa takut nk buat baik kat orng len.sbb takut kena buli.orang amik kesempatan ja..bnyk kali dah kena.myngkin sbb sy ni x suka nk membantah kadang2 ..so orang lain boleh ja buat sesuka hati.so since abis ja skola menengah saya tekad untuk tidak terlampau baik dengn org lain kecuali family sendiri..boleh ka mcm tu..kalau dengn kawan2 tu yang rapat jela..yg betul2 memahami saya..termasuk awk jgk taw mr.E..

Bukan senang nk tido sekatil dengan saya ni..bukan senang saya nkk bagi pinjam brg2 saya.sbb sym mg kedekut ok..tapi untuk org2 tertentu dan orang yang saya pecayai sahaja..dgr tu..so org slalu kata.klu kita buat baik dan ikhlas mesti ada balasan yang baik kan.












No comments:

Post a Comment