20110916

saya kuat makan

assalamualaikum.

selamat malam guys,

ade org cakap sy ni chubby..yeke..tipu jew tu.baju sy besar la.tu la nmpk chubby tu..pp tu tmbam..ala.tudung tu warne terang tu yg nmpak mok2 skit..see banyk reason kan.nk sedapkan haty yg berkecamuk bile orng cakap mcm tu..n orng yg slalu back up sy is mr.E. baik kan die..eventho mmg betul pon.hahahaha..

ok.kadng2 tu mmg la i care klu people ckp mcm tu..tp nk buat mcm mne..sy dh besar ok.x kan nk kecik mcm stndrt 6 lg..n sy mmg suke mkn n makan..sbb kalau bosan mesti makan.tension makan.gembira makan.sedih pon makan..time tido jew x makan.hehehe..

my classmate oweys cal me mok..aishhh..klu 40 kali kaw pggil ak mcm tu.cm ne aku nk kurus giler..cube panggil aku kurus ke..kata2 tu kan satu doa..x baik taw.sat g aku sekeh kaw kang..hurm..xpew2 kaw tetap kawan aku.baikx baik x..

so memandangkan dah 2 1/2 months kt sini..stok makanan semua dah abis..ok2 meh kite kire stok :

1. meggy = 3 peket jew

2. cornflake = zero

3. susu dutch lady = zero

4. nestum = bape peket tah lagi

5. oat = sepeket penuh lg.sbb blom buka.

6. hot choco = penuh lg

7. susu pekat = 1 tin baru buka

8. biskut cap tesco = 1 balang (kecik jew ok)

tu jela yang ade pon..see semuanya berkhasiatkan..tp berat same jew.hahaha..ape pon x boleh..xpewla..tp since lepas raye aritu sy makan sehari jew sekali..ok x mcm tu..ok la kowt..alhamdulillah x lapa pon..bagus2.. chaiyok2..

No comments:

Post a Comment