20110608

semuanya macam dah berubah.sejak bila? sejak bila? sehingga kepulngan ini ku rasa hanya persinggahan sebelum ak pergi..rasa tu hilang entah kemana..mencari jalan hidup yang belum pasti akhirnya.apa yang patut aku lakukan.kadang2 ak merasa kan mahu berputus asa di saat ak betul2 buntu.

Ya Allah,kuatkan hati ini.kuatkan hati ini untuk selalu ada di sini di sini.di sisi........kadng2 aku x mampu menahan..hanya airmata yang meneman pilu..kadang2 aku rasakan diri ini asing di sini..apa yang terjadi sebenarnya..mesti ade hikmah di sebalik semua ini.

selagi aku mampu bersabar..aku harus bersabar..kehidupan aku yg masih panjang.masih jauh. dan masih belum ku temui sesuatu yang pasti..

ape yang aku harapkan semuanya seperti dulu..seperti dulu..ade kegirangan yang terpancar di wajah walaupun tiada senyuman yang terukir..mampukah aku miliki semuanya kembali.................

No comments:

Post a Comment