20110302

just a DREAM

guess what??? i dream about him..OMG.tetibe je en.mcm mane ley sesat ni dlm mimpi aku.huh.rase nye before tido aku ingt kt fendy.bukn die.entah la.biasa la mimpi mainan tido en.but sometimes become reality..n i really hope x la en.

taw x ape yg aku mimpi..mimpi kitrg jumpe.xtaw la kt ne.but mcm familiar je tempat tu.igt2 lupe la.lg pon x penting kan..bgn2 je terus terkejut.n tgk jam dh pukul 6.30.oh no.im late.haahaha.well nasib baik sempat.

dh 2 thn kowt.start abis form 5.till now.it hard to forget what u have done..yes i do replied ur msg.tp entah la.mmg dh lame berlalu.tapi kalau luke mesti tggl parut.n parut tu take time nk sembuh betul x.masa pon belum tentu dapat sembuh kan semuanya.

u change ur number n text me.for what.nk bgtaw saya yg awk pkai no baru.nk bgtaw awk dh hampir berjaya capai cita2 awk.sednkan sya masih tercari2 hala tuju sy.no need la.sy xnk tahu pon.sbb xdew ape yg saya perlu tahu tentang awk lagi.mase depan awk yg patut awk pikir kan.

n no yg sy une ni pon akan di ganti dengn no yg baru.so sy harap no fon awk x muncul2 dlm fon sy.trk en saya..tapi awk lagi teruk..saya happy sekrg..n saya tahu awk pon happy jgk dengn ape yg awk ade.so kite jalani hidup masing2..


1 comment:

  1. ha awak,jgn lupa text kat sy law pakai no baru ye makcik.

    he,

    lupakan yg lama,ingat YDP sy jea.kih3

    ReplyDelete