20110215

saya terlalu sayang kan awk efendy.saya tahu rasa cinta pada manusia sebenarnye hanya pinjaman oleh Allah kepada kita supaya kita sentiasa tahu menghargai ape yg kita ada..bercinta itu x salah asalkan hanya kerana Allah.dan itu yg saya cuba lakukan.sebab ape2 yg kita lakukan yg tidak berlandas kan syariat mesti x berkat.

untuk kali ini..saya rase macam diberi peluang kali kedua untuk kite perbaiki apa yg kurg..dan sya harap kita buat yg terbaik.tq sbb masih ada bersama sya saat sy susah dan seng..saya tahu awk mampu jadi pembimbing.dan sy sentiasa mendoakan nya.

kita hanya mampu merancang dan Allah yg menentukan..tapi sejujurnya.saya masih belum mampu nk menghadapi apa2 perkara yg sy sendiri x jgka.dan sy takut..bila di saat hadir kegembiraan pasti akan ada kesedihan.

usaha doa dan bertawakal hnya itu yg termampu bagi sy.andai sudah takdir yg menentu kan.sy harus terima.siapa lah sy nk mengubah takdir yg telah di tentukan oleh Allah.


No comments:

Post a Comment