20101102

bah!! bah!! bah!!



what is bah..bah means banjir..huh..dugaan.ada hikmah tersembunyi di sebalik banjir yang berlaku ni.so kte xley nk merungut.perlu menerima takdir dan berdoa agar keadaan semakin pulih.huhu.jitra banjir.pernah la berlaku lame dulu.n now jd lagi.nk buat mcm mne.rumah di tenggelami air.majority stdnt dok luar tersekat xley nk kuar sbb jalan raya di naiki air yg boleh buat kite semua berenag ber ramai2.

ade yg kene pindah rumah lagi..teruk x teruk la kan..pengalaman pertama ni banjir.tapi xsampai pon di tempat saya..so kawsan saya masih selamat insyaAllah..dgn erti kata lain.tempat saya ni di jadikan tempat bagi pelajar luar duduk sementara nk tggu banjir surut..rase2 ramai x..entah la labu.tgk jela nnt.

hari ni saya ade paper.n insyaAllah x tangguh,,tapi ade ura2 kate tngguh la mcm2 la..mybe budak klas sy rmai kowt x dtg..bygkan asgmnt kitrg kt my classmte pegg di tenggelami air..adoaiiii.kne buat baru la cm ni..kesian kt kawanku yg terperangkap..dh jd cm pulau da..hehehe..pape pon saya doakan kamu semua selamt.n keadaan akn pulih ok..sbb sy dh beli tiket nk balik umahh

No comments:

Post a Comment