20101015

muhammadefendymatradzi

i'm sorry for hurting you again n again.i know it is too hard for you to forget what have i done.and with the note you read.i don't how to say.that my mistake.i won't let it happen again.i have deleted the notes.i hate to read what i wrote.you gave me evrything.but i just take it easy..

i'm so sorry.. ='(

lepas ape yang jadi ni.kalau kepercayaan awk pd saya makin kurang sya terima wlpun awk kate tetap same.mngkin nk sedapkan haty sy kan.xpew sy faham.i deserve this.sy faham kalau semua xmcm dulu la.kalau sbb sya sy terima.kalau awk nk bwt ape2 awk buat la..sy terima.sy xnk sakit kan awk.tapi dh buat..sy buat awk mengalirkan airmata.tu tandanye sy mmg teruk..maafkan saya.

terima kasih bagi saya peluang yang saya pun xtaw berapa kali dah.saya patut belajar menghargai.bukan mensia-sia kan ape yang ada depan mata.kali ni saya betul2 salah...

Ya Allah kuatkan la hati ku..tabahkan hatinya untuk menghadapi semua ini.semoga hubungan ini mendapat keberkatan dari-MU.panjangkan jodoh kami.Amin.


No comments:

Post a Comment